Dag van de klant 26 september

 

Chevrolet staat als automerk dicht bij de mens. De constructeur positioneert zich als een merk dat begrijpt wat haar klanten willen. Het kon daarom ook niet langer uitblijven: dit jaar is Chevrolet het eerste automerk dat op nationaal niveau deelneemt aan het evenement ‘Dag van de Klant’, dat dit jaar doorgaat op zaterdag 26 september.

Het evenement, waaraan Chevrolet in samenwerking en in overeenstemming met UNIZO deelneemt, is een succesvol concept en inmiddels een begrip in Vlaanderen en in Brussel. Op zaterdag 26 september 2009 zal Chevrolet haar klanten dan ook extra in de watten leggen. Bovendien lanceert het merk tijdens de ‘Dag van de Klant’ haar Wintercampagne met aanbiedingen op onderdelen en accessoires.

De Wintercampagne wordt gelanceerd tijdens het evenement
De dagen worden opnieuw alsmaar korter en de temperaturen dalen weer langzaam naar het vriespunt. De zomer maakt plaats voor de herfst en haar opvolger, de winter. Tijdens haar Wintercampagne legt Chevrolet de nadruk op de cruciale Winter Check die bestuurders jaarlijks kunnen laten uitvoeren aan hun wagen. Deze check-up is een uitstekend middel om de algemene staat van een wagen te achterhalen. Bovendien is een dergelijke test cruciaal voor de verkeersveiligheid waar Chevrolet dit jaar extra aandacht op vestigt.

De 16 wintergevoelige punten van een wagen kunnen getest worden en de klanten kunnen tijdens deze controles een exclusief kijkje nemen achter de schermen van de garage. Een hapje en een drankje vervolledigen de dag. De bezoekers krijgen tijdens de Dag van de klant de gelegenheid om dit nazicht gratis te laten uitvoeren bij garage Deleersnyder binnen de 14 dagen.

“We zijn fier om als enige automerk deel te nemen aan de Dag van de Klant. Bij Chevrolet produceren we wagens die toegankelijk zijn voor de mensen en bovendien maken we er een punt van om dicht bij onze klanten te staan. Naast proximiteit, is verkeersveiligheid ook een stokpaardje van ons. De Dag van de Klant leent zich er uitstekend toe om beide zaken te combineren. We leggen onze klanten extra in de watten en dragen bij tot een verhoogd veiligheidsbewustzijn.” aldus Wilfried Liekens, Managing Director van Chevrolet Belgium.